نکاتي در مورد چاپ مقالات isi در ژورنال ها
نوشته شده توسط : نغمه محسنی

چند نکته  مهم در رابطه با سابمیت مقاله isi

 


1-تعدادی از مجلات علمی با اهداف مرتبط به مقاله خود انتخاب کنید ولی در انتخاب ژورنال‌های احتمالی برای چاپ مقاله، واقع بین باشید.
2-از دستورات و راهنمایی‌های نویسندگان در سایت مجله مد نظر خود استفاده کنید. این راهنمایی‌ها شامل حوزه تخصصی مقالات، نوع مقالات چاپ شده، تعداد کلمات مقاله، شیوه رفرنس دهی و غیره می‌شود.
3-مجله هدف برای ارسال مقاله خود را پیدا کنید و ناشر، ویراستار و ویراستار موضوعی مجله را شناسایی کنید.
4-یک چهارچوب کلی از مقاله خود و یا چکیده آن را برای مجله ارسال کنید و از آن‌ها بخواهید در رابطه با احتمال چاپ مقاله مد نظر در مجله خود یا مناسب ساختن مقاله در راستای اهداف مجله شما را راهنمایی کنند.

 

در نقطه اي که فاز پايه ي تشکيل جلسات مقاله و مدل خودتان است. شما ميتوانيد زمان زيادي را با انتخاب يک پروگرام تغير ناپذير براي مقالات منطقي صرف کنيد. سازمان هاي تغير ناپذيري را تجربه خواهد کرد. تغير مقاله يک مقاله را بهبود ميبخشد و به تدريج لذت بخش و مهم تر از همه بي عيب است. اين سازمان ها توسط افرادي که به طور کامل از موضوع مورد توجه قرار گرفته اند. مقالات شما را تغير دادند يکبار در حالي که تغيير کار ميکند در چند مرحله علاوه بر اين پس از تغير خاص مثال مورد نظر است. در هر يک از اين مراحل هر بار که مقاله منطقي شما نشان هايي از بهبود شکل و کيفيت را نشان ميدهد براي انتشار در مجله آماده خواهد شد. به عنوان يک مقاله نويس شما ممکن است سازمان هاي مختلف براي تغيير در دولت وب را  کشف کنيد با اين حال به عنوان يک تحليل گر شما بايد يک سازمان را جستجو کنيد که زمان زيادي را در تغير مقالات منطقي و چاپ مقالات در روزنامه ها ثبت ميکند. در چاپ مقاله بسيار مهم است: مجلات و نشريه هاي درست را انتخاب کنيد. مقالات متعددي بر اين مبنا قرار گرفته اند که موضوع آنها در محدوده نقاط مجله قرار ندارد هر مجله داراي جمعيت خاص خود است و اگر مقاله شما براي اين گروه از تماشاگران معقول نيست آن را رد کنيد. اين يک نکته است که متخصصان زيادي در نظر نميگيرند. هنگامي که مقالات خود را در مورد مقاله خود منتشر ميکنيد شاخه اي از دانش را بررسي ميکنيد. به صفحه درباره مجله يا اهداف و محدوده ها برويد و آن را به صورت کامل بخوانيد و بررسي کنيد آيا اين مجله براي چاپ مقاله مناسب است. آيا موضوع شما مرتبط شده است؟ به ويژه، آيا مقاله شما به اين مجله هدايت خواهد شد؟ درک بخش هايي از مقالات چاپ شده در مجله همچنين مي تواند در درک مجله و موضوعات آن کمک کند. براي انتخاب مجلات مناسب، اطمينان حاصل کنيد که تمرين آموزشي در اينجا ارائه شده است: راهنماي کامل براي انتخاب مجله مناسب براي چاپ مقاله.

نکاتی درموردچاپ مقالاتisiدرژورنال ها

استفاده از ادوات تغيير منطقي

صرف نظر از اينکه اخيرا يک مقاله يا تحليلگر يادگير را چاپ کرده ايد، مهم است که مقاله شما توسط ويراستاران متخصص مورد بررسي قرار گيرد. کار نشر مقاله شما، آخرين مقاله را با شکوه و شگفتي پر رنگ خواهد کرد. تغييرات خاص در يادداشت هاي متناظر، ساختار جمله، زبان و غيره انجام مي شودعلاوه بر اين، موضوع نيز از نظر چشم انداز بازرسي مي شود، و به احتمال زياد که آن را غير قابل تشخيص است، توسط خالق اصلاح شده به گونه اي است که مي تواند توسط جمعيت قابل درک باشد. از آنجايي که در نهايت، يک متخصص نياز به مقاله منطقي دارد که توسط افراد مختلف مورد بررسي قرار مي گيرد، بنابراين قابل توجه است که اين مقاله علاوه بر نحو قابل درک براي افراد بيشتر است. علاوه بر اين، يک نسخه خاص تضمين مي کند که مقاله به عنوان قواعد نوشته شده در دفتر خاطرات نوشته شده است و داراي تنظيمات مناسب است. بنابراين وقتي مقاله شما توسط ويراستاران متخصص بررسي مي شود، همه چيز در نظر گرفته مي شود، مقاله چاپ مي شود.

استفاده ازادوات تغییر منطقی




:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: